Φθινόπωρο, εποχή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού

Μαζί με το φθινόπωρο, ήρθαν οι ιώσεις, η γρίπη και το συνάχι... Για να προστατεύσουμε την υγεία μας και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, ας δούμε μερικούς απλούς τρόπους.

      1.  Διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά & Νερό
        Η διατροφή που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και άπαχη πρωτεΐνη τονώνει το ανοσοποιητικό. Αποφύγετε η ζάχαρη και τα λιπαρά και ενυδατώστε τον οργανισμός σας, με πολύ νερό και ροφήματα. Η επαρκής κατανάλωση νερού, τουλάχιστον 8 ποτήρια καθημερινά, κατά προτίμηση φιλτραρισμένου, είναι αναγκαία για την άριστη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
      2. Συμπληρώματα Διατροφής
        Τα συμπληρώματα ενισχύουν τη δράση των τροφών, ιδιαίτερα την εποχή της γρίπης.
    Ενδεικτικά αναφέρουμε:
  • Colostrum - Το πρωτόγαλα περιέχει θρεπτικά συστατικά, παράγοντες ανοσοποιητικού συστήματος, παράγοντες ανάπτυξης και γενικά έναν αριθμό βιοενεργών συστατικών. Το πρωτόγαλα αποτελεί πλούσια πηγή πρωτεϊνών υψηλής βιολογικής αξίας, υδατανθράκων και μικρή ποσότητα λίπους. Επίσης, περιέχει βιταμίνες Α, Ε, Β12 και ανόργανα στοιχεία, στην κατάλληλη αναλογία για μέγιστη απορρόφηση και βιοδιαθεσιμότητα.
  • Βιταμίνη C - Διατηρεί, επανορθώνει και αναδομεί τα υγιή κύτταρα σε όλο τον οργανισμό. Έχει προστατευτική δράση κατά του κοινού κρυολογήματος και έναντι σοβαρών ασθενειών.
  • Μικροφύκη A.F.A. - Ως συμπλήρωμα διατροφής περιέχει τα αναγκαία για τον οργανισμό συστατικά, όπως πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λιπαρά οξέα, βιταμίνες, μέταλλα & β-καροτένιο. Συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του νευρικού και ανοσοποιητικού συστήματος.
  • Χυμός Αλόης - Είναι πλούσιος σε υδατάνθρακες, βιταμίνες Β (Β12), C, E και β-καροτίνη (προβιταμίνη Α), μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Παρέχει αντιφλεγμονώδη δράση και προσφέρει τόνωση του ανοσοποιητικού, αναδόμηση της επιδερμίδας και αποτοξίνωση του οργανισμού.
  • Πρόπολη - Περιέχει περισσότερες από 200 διαφορετικές ουσίες, με πολλές ιδιότητες που εμπλέκονται στη δράση της ενάντια στους ιούς.
    1. Γυμναστική
      Το περπάτημα και η ελαφριά άσκηση ωφελούν όχι μόνο το μυαλό, αλλά βελτιώνουν και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
    2. Καλός ύπνος
      Ο ύπνος είναι μία σημαντική φυσιολογική διαδικασία αναζωογόνησης του οργανισμού, που επηρεάζει την καθημερινή λειτουργικότητα, τη σωματική και διανοητική υγεία του ανθρώπου. 7-8 ώρες ύπνου ημερησίως είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Η έλλειψη του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος.
    3. Περιορισμός του άγχους
      Η καθημερινότητα μας έχει γίνει αρκετά πιο δύσκολη τον τελευταίο καιρό. Όμως η απότομη αύξηση του άγχους επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα και μας κάνει πολύ πιο επιρρεπείς στις ασθένειες.
ΑΘΗΝΑ
Σοφ. Βενιζέλου 6, Περιστέρι
τηλ. 210 5768931, 210 5768601
φαξ. 210 5762174
ΩΡΑΡΙΟ
ΔΕΥΤΕΡΑ-ΤΕΤΑΡΤΗ
09:00 - 20:00
ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
09:00 - 17:00

 

Κύλιση στην Αρχή