Μαζί με το φθινόπωρο, ήρθαν οι ιώσεις, η γρίπη και το συνάχι... Για να προστατεύσουμε την υγεία μας και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας, ας δούμε μερικούς απλούς τρόπους.

      1.  Διατροφή πλούσια σε θρεπτικά συστατικά & Νερό
        Η διατροφή που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης και άπαχη πρωτεΐνη τονώνει το ανοσοποιητικό. Αποφύγετε η ζάχαρη και τα λιπαρά και ενυδατώστε τον οργανισμός σας, με πολύ νερό και ροφήματα. Η επαρκής κατανάλωση νερού, τουλάχιστον 8 ποτήρια καθημερινά, κατά προτίμηση φιλτραρισμένου, είναι αναγκαία για την άριστη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
      2. Συμπληρώματα Διατροφής
        Τα συμπληρώματα ενισχύουν τη δράση των τροφών, ιδιαίτερα την εποχή της γρίπης.
    1. Γυμναστική
      Το περπάτημα και η ελαφριά άσκηση ωφελούν όχι μόνο το μυαλό, αλλά βελτιώνουν και τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος.
    2. Καλός ύπνος
      Ο ύπνος είναι μία σημαντική φυσιολογική διαδικασία αναζωογόνησης του οργανισμού, που επηρεάζει την καθημερινή λειτουργικότητα, τη σωματική και διανοητική υγεία του ανθρώπου. 7-8 ώρες ύπνου ημερησίως είναι απαραίτητες για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Η έλλειψη του ύπνου μπορεί να οδηγήσει σε καταστολή του ανοσοποιητικού συστήματος.
    3. Περιορισμός του άγχους
      Η καθημερινότητα μας έχει γίνει αρκετά πιο δύσκολη τον τελευταίο καιρό. Όμως η απότομη αύξηση του άγχους επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα και μας κάνει πολύ πιο επιρρεπείς στις ασθένειες.