Η αλλαγή προϊόντων θα γίνεται δεκτή κατόπιν επικοινωνίας και έγκρισης της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν σε άρτια κατάσταση, στην οποία το παρέλαβε, χωρίς να έχει παραβιασθεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να συμπεριλάβει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το σχετικό τιμολόγιο. Προϋπόθεση της αλλαγής προϊόντων είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες συντήρησης των επιστρεφόμενων προϊόντων, όπως ορίζεται στη συσκευασία τους.
Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον ΠΕΛΑΤΗ κατά την αποστολή του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται υπ’ ευθύνη του ΠΕΛΑΤΗ.
Πολιτική Υπαναχώρησης & Επιστροφής Προϊόντων
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ παρέχει το δικαίωμα στον ΠΕΛΑΤΗ να επιστρέψει τα μη ευπαθή (μη φρέσκα) προϊόντα που αγόρασε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει το λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή των προϊόντων, εντός προθεσμίας 7 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβει τα προϊόντα, στη διεύθυνση της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να ειδοποιήσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ και να προβεί σε συνεννόηση μαζί της.
- Στην περίπτωση λάθους της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, τότε η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ επιστρέφει στον ΠΕΛΑΤΗ ολόκληρο το ποσό που αντιστοιχεί στην αξία της παραγγελίας και στα έξοδα αποστολής.
- Στην περίπτωση που δεν προκύπτει λάθος εκ μέρους της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ, τότε η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δεν επιστρέφει στον ΠΕΛΑΤΗ κανένα χρηματικό ποσό. Το συνολικό ποσό που αντιστοιχεί στην αξία των προϊόντων μαζί με τα έξοδα αποστολής (και για την αρχική παραγγελία και για την επιστροφή) επιβαρύνει αποκλειστικά τον ΠΕΛΑΤΗ.
- Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει την υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ είτε τηλεφωνικά είτε μέσω email info@vivoverde.gr Ο ΠΕΛΑΤΗΣ υποχρεούται να επιστρέψει το προϊόν σε άρτια κατάσταση, στην οποία το παρέλαβε, χωρίς να έχει παραβιασθεί ή ανοιχτεί η συσκευασία του, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί και χωρίς να έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις του προϊόντος. Επιπλέον, ο ΠΕΛΑΤΗΣ οφείλει να συμπεριλάβει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το σχετικό τιμολόγιο. Προϋπόθεση της υπαναχώρησης, είναι και να έχουν τηρηθεί από τον ΠΕΛΑΤΗ οι συνθήκες συντήρησης των επιστρεφόμενων προϊόντων, όπως ορίζεται στη συσκευασία τους.
- Η επιστροφή προϊόντων θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ. Δεδομένου ότι ανάμεσα στα προϊόντα της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ συγκαταλέγονται προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν, λήγουν σύντομα ή είναι ευπαθή-ευαίσθητα, η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ενημερώνει ότι αυτά τα προϊόντα εξαιρούνται ρητώς εκ του νόμου από το δικαίωμα άσκησης υπαναχώρησης.
Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ συνιστά στον ΠΕΛΑΤΗ να ελέγχει προσεκτικά -κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας – την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος είδος κ.λπ.).
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως, αφενός του τρόπου που ο ΠΕΛΑΤΗΣ επέλεξε να πληρώσει την εκάστοτε παραγγελία και αφετέρου του τρόπου που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ δύναται να παραλάβει τα προϊόντα στην ενδεδειγμένη κατάσταση.
Σε περίπτωση που η επιστροφή των χρημάτων γίνει δια μέσου τρίτου παρόχου πληρωμών, ενδέχεται ο ΠΕΛΑΤΗΣ να επιβαρυνθεί με τυχόν προμήθεια που θα χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος, βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για την οποία δεν ευθύνεται η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. Επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι αν δεν πληρούνται οι ανωτέρω όροι ή εάν δεν υπάρχει κάποιο από τα προαναφερθέντα συνοδευτικά του προϊόντος έγγραφα, το αίτημα για υπαναχώρηση δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί.
Διεύθυνση ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ: Σοφοκλή Βενιζέλου 6, 121 31 Περιστέρι Αττικής
Πολιτική Ακύρωσης παραγγελίας
Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει τη δυνατότητα να ακυρώσει την παραγγελία του τηλεφωνικώς ή μέσω email, εντός 12 ωρών από την ώρα αποστολής της. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης και ακύρωσης της παραγγελίας έως ότου ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της. Σε περίπτωση που έχει ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής, ο ΠΕΛΑΤΗΣ μπορεί να επιστρέψει το προϊόν (βάση της πολιτικής επιστροφής προϊόντων της ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ βλ. παραπάνω) όπως ορίζεται άνωθεν. Για οποιαδήποτε ζημία προκληθεί στην ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ από ακύρωση της παραγγελίας υπεύθυνος είναι ο ΠΕΛΑΤΗΣ. Σε κάποιες περιπτώσεις παραγγελιών, ενδέχεται να ζητηθεί προκαταβολή. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει υποχρέωση να ενημερώσει την ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ σε περίπτωση ακύρωσης της παραγγελίας του.